marți, 24 aprilie 2012

Scoala altfel

  In prima zi de activitati extra scolare am jucat 3 ore de  volei cu colegi dupa care am jucat fotbal. In a doua zi am fost in sala festiva pentru a urmari un film educativ despre cum ar arata viitorul peste putinii ani daca nu schimbam ceva rapid, iar in restul timpului am participat la vizita Doamnei Margareta Labis sora marelui sciitor Nicolae Labis care nea vorbit despre viata autorului. In ziua de joi am facut o mica excursie la Centrul de Instruire si Dezvoltare Abilitati pentru Salvamont din Bihor din Santion impreuna cu colegi si insotit de domnul diriginte si si domnul Nistor Lucian. Acolo ni sa facut o mica prezentare a centrului dupa care am invatat cate ceva despre acorderea primului ajutor, ne au aratat procedeele unui accident rutier. Am vazut echipamente pe care le folosesc la diferite interventi. Ni sa spus si despre un proiect care va fi finalizat cu bani de Uniunea Europeana acesta avand in vedere inbunatatire institutului.

                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu